tirsdag 6. april 2010

Hvilke inntjeningsmuligheter har man på internett? ADSENSE!

Mange vil nok tenke seg en gang eller to om etter å ha blitt lurt av mannen bak 123penger. For om det er noe som virkelig er irriterende, så er det å bli lurt av en svindler og vite at han sitter med pengene dine og nyter livets glade dager på et sted ved Middelhavet. Jeg, mannen bak 123penger-Svindel, har en annen agenda. Jeg sjekket nemlig ut hvilke inntjeningsmuligheter som ligger på internett per dags dato.

Det er, som jeg tidligere har nevnt, to måter å tjene penger på internett på. Det ene er å selge et produkt i form av en nettbutikk eller annonseplassering. Den andre metoden er å annonsere for en vare eller et øvrig produkt. Jeg fant ut at annonsering var den enkleste og klart beste måten å tjene penger online.

Og det var spesielt èn metode som skilte seg klart ut – nemlig Google AdSense. Som du kanskje ser her på bloggen, så er det noen Google-reklamer rundt om på siden. Disse reklamene gir meg betalt hver gang noen klikker på dem, noe som er den enkleste og beste måten å tjene inn kroner på. Andre annonsenettverk krever at brukeren klikker seg inn på en nettside for så å kjøpe noe eller registrere seg. Dette skjer vel sånn cirka hvert lysår, noe som gjør at AdSense er den klare vinneren når det kommer til å tjene penger online.

Det skal heller ikke så veldig mye til for å skaffe seg en AdSense-konto. Det eneste du trenger er en blogg/nettside samt en registrering på adsense.com. Deretter er det bare å blogge i gang og fylle siden din med målrettet reklame.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar